czytaj:

Żeby móc używać tej technologii powinniśmy posiadać odpowiedni sprzęt. Tutaj są dwa wyjścia. Pierwsze to zainstalowana w firmie bramka voip lub po prostu centrale voip. To urządzenie telekomunikacyjne umożliwiające przekształcenie sygnału ze standardowego aparatu telefonicznego na taki, który można przekazać przez internet. Zwykle tego typu bramki mają wmontowany system call center.
Na pewno posłuży Ci moja witryna (http://www.goldwasser.pl/) z informacjami, które tyczą się zamieszczonego tu wątku. Nie ociągaj się więc i kliknij w umieszczony tu link.
To wspaniałe rozwiązanie, jeśli kontaktuje się z nami wielu klientów lub w firmie prowadzimy dla przykładu sprzedaż bezpośrednią, albo help desk. Musimy zwrócić uwagę na tego rodzaju wyjście. Ograniczymy tym sposobem koszty, nie będziemy uzależnieni od żadnego operatora.
Zamiast bramki możemy po prostu zakupić i zamontować telefon ip. To pewnego rodzaju odmiana aparatu telefonicznego, ale w odróżnieniu od normalnego nie jest dopięty do żadnej linii telefonicznej, a do sieci internetowej.
zobacz:
naturalnie taka rozwiązanie ma swoje wady. Co najważniejsze jest bardziej zawodna niż zwykłe łącza telefoniczne. nieustannie się rozwija, zatem w ciągu paru lat sytuacja ta prawdopodobnie ulegnie zmianie. Póki co jednakże powinniśmy się liczyć z zakłóceniami. Naturalnie jeżeli niespodziewanie utracimy połączenie z internetem, będzie duża awaria – natychmiast przestaną działać także telefony, co może przysporzyć nam wiele strat. Pamiętajmy o tym, decydując się na tę technologię.
Póki co, gdy wciąż jest na etapie dopracowywania, dobrze jest ponadto mieć w firmie choćby jedną zwykłą linię telefoniczną, tak na wszelki wypadek. Wtedy będziemy mieć pewność, ze nawet gdy dojdzie do jakiejkolwiek awarii i z internetem będą kłopoty, to nie zostaniemy całkiem odcięci od możliwości kontaktu z klientami.