Szybki rozwój gałęzi horeca w Polsce. Zyskowna pozycja hoteli.

Współcześnie hotele to miejsca, w których nie tylko można się przespać i coś zjeść. Współcześnie hotele prężnie przejmują także przygotowanie i obsługę konferencji, urządzanie imprez integracyjnych czy przyjęć weselnych, organizację albo wynajem sal na szkolenia. Często hotele posiadają kompleks SPA lub własną winiarnię. Ich właściciele czerpią inspiracje z wzorców światowych czy też z targów branży horeca.

półka z ręcznikami

Źródło: http://www.flickr.com
Mające miejsce kilka razy do roku targi branży hotelarskiej, restauracyjnej i cateringowej, gromadzą sporą ilość biznesmenów i zainteresowanych. Targi tego typu są to renomowane, biznesowe meetingi, podczas których prezentuje się np. produkty (ręczniki hotelowe, zastawa, pościel) i usługi oraz nowatorskie rozwiązania przeznaczone dla obiektów o zróżnicowanym poziomie – Madoza. Jednak nie tylko pałac lasotów (http://www.mojekonferencje.pl/warszawa/palac-lasotow) poszukują partnerów biznesowych albo kupują potrzebne akcesoria, lecz również wielu pozostałych istotnych graczy z branży horeca. Punkty gastronomiczne możemy znaleźć wszędzie – na dniach miasta, wystawach i mazurskich miejscowościach wypoczynkowych. SPore targi sektora hotelarskiego i gastronomicznego pokazują, jak wielka jest to działalność. Targi gwarantują szansę sprzedania oferty pokaźnemu gronu ludzi z branży, ale szczególnie doceniana jest dystrybucja produktów po cenach producenta. Zwykle w programie tego typu targów znajduje się wiele warsztatów, prelekcji i innych spotkań, dzięki którym możemy nie tylko zdobyć potrzebną wiedzę, lecz też zwiększyć kwalifikacje.

łazienka hotelowa

Autor: Porto Bay Hotels & Resorts
Źródło: http://www.flickr.com
Prezentowane są nowe propozycje, ostatnio duży nacisk kładzie się szczególnie na hotelowe restauracje i spełnianie wymagań hotelowych gości, np. lekkich śniadań czy rozszerzenia karty dań wegetariańskich – Duża liczba hurtowników zbiera wówczas zamówienia na produkty personalizowane – ręczniki hotelowe, szlafroki i pościel – z haftowanym znakiem czy w wybranej kombinacji kolorystycznej. Gałąź „horeca” w Polsce na pewno działa prężnie i przynosi spore zyski.