
Nic dziwnego, że wobec tego klienci coraz chętniej wybierają sklepy z odzieżą używaną (ceneolokalnie). Dzięki temu, mogą nosić stylowe i dobre gatunkowo ubrania, a przy okazji nie muszą się martwić o swój portfel. Nie wszyscy jednak dobrze się czują w tego typu sklepach z odzieżą. Denerwuje ich duża ilość niepoukładanego towaru oraz to, że trudno zaplanować im wtedy kupno potrzebnego aktualnie rodzaju odzieży.

Second-handy odwiedza się bowiem raczej w miarę regularnie i kupuje się w nich to, co udało się akurat upolować. Przeważnie spotykamy tu tylko pojedyncze modele ubrań ,przez co nie mamy wyboru np. w kwestii rozmiaru. Albo coś się nam podoba i jest uszyte akurat w naszym rozmiarze , albo nie. Jeśli chcemy zwiększyć popularność swojego sklepu, to powinniśmy zauważyć i odpowiedzieć na realne oczekiwania klienta.Najważniejszą zasadą każdego sklepu z odzieżą używaną musi być porządek.
Dlatego, dobrze jest uporządkować ubrania na wieszakach według jakiegoś klucza. Przeważnie jest to barwa oraz typ odzieży. Spódnice, suknie, marynarki, spodnie itd. wieszamy więc oddzielnie, tak jak odzież w kolorze czerwonym, niebieskim czy zielonym (Rzeszów kostiumy piłkarskie). Warto zorientować się, jakie hurtownie odzieży używanej przesyłają już posortowany pod względem kolorów towar. Na pewno znacznie ułatwi nam to pracę.
Hurtownie odzieży używanej sprowadzają bowiem jednocześnie cream odzież, jak i doo to door. Zanim otworzymy sklep przemyślmy zatem, jaki second-hand chcemy prowadzić. Może to być ekskluzywny butik, w którym ilość ubrań nie będzie zbyt wielka, ale będą one trochę droższe i lepsze gatunkowo, ale możemy też sprowadzić znacznie więcej towaru i sprzedawać go za niewielkie pieniądze.